Товар можна повернути або замінити протягом 14 днів з дня отримання за умови, що товар не був в експлуатації, збережено товарний вигляд та заводське упакування, товарний чек (або видаткова накладна), гарантійний талон.
- при огляді нового товару вам не підійшов колір чи розмір;
- товар не відповідає опису чи фото;
- товар неналежної якості.

Порядок та умови повернення товару
Повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості приймається до повернення лише у разі виробничого браку протягом гарантійного строку за умови, якщо:
- товар не має механічних чи інших ушкоджень;
- товар використовувався за інструкцією;
- ви не ремонтували товар самостійно та не змінювали його конструкції.
Докладніше про гарантійний ремонт можна дізнатись у Законі України «Про захист прав споживачів».
Умови та способи повернення
Претензії на вигляд Виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні Виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок Покупця.
При поверненні товару кошти повертаються у готівковій чи безготівковій формі протягом 14 робочих днів із моменту оформлення повернення.
Зверніть увагу: не всі категорії товарів, які підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».
Гарантія
Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин Виробу.
Гарантійний термін починається з моменту доставки та отримання Покупцем Виробу у місце призначення відповідно до замовлення. Гарантійний термін встановлює фірма-виробник. Гарантія від різних виробників варіюється від 2 до 30 років. Детальніше уточнюйте інформацію у менеджера.
Гарантійне обслуговування не здійснюється у таких випадках:
● є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
● порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
● було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
● при природному зносі чи вичерпанні ресурсу;
● ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
● при пошкодженнях, спричинених аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі чи неправильному підключенні до електромережі.
● закінчення гарантійного терміну;
● перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;
● заподіяння шкоди Виробу, спричиненому потраплянням всередину або на поверхню Виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо;
● транспортного браку внаслідок самостійної доставки товару Покупцем;
● браку при складанні чи монтажі внаслідок самостійного проведення Покупцем або неуповноваженими Продавцем третіми особами зазначених робіт.
Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо або замінимо його на новий.